NVidia MX400 problēma :(

Paprasija man palīdzību ar videokarti GeForce MX400..NEvar uzinstalēt draiveri..
Mēģināju uzinstalēt ForceWare 93.71 no NVidia mājaslapas.
OS: WinXp SP2
Arī attēls displejā ir iepriekš neredzēts...Startējoties 1.scrēen ir normāls :
Photobucket
Pēc tam jau sākas:
Photobucket
Tad tālāk...
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Varbūt kāds zin risinājumu šādai problēmai..Būtu ļoti pateicīgs, ja kāds man palīdzētu.. :)

6 komentāri:

qsh teica...

Tā karte ir bojāta un tam nav nekāda sakara ar draiveriem. Izmet viņu ārā un par 1Ls nopērc citu MX400.

piragz teica...

aaa..tā jau man likās...

Anonīms teica...

videokarte kirdik

Kirils teica...

firmware beigts. pameegjini paarflashot.

Anonīms teica...

:) Gudri komentāri.
Pirms draiveru likšanas kāda bilde bija? Man, piem., uzliekot svaigu windu uzreiz jau ir pietiekoša izvēle izšķirtspējai un visam pārējam (protams ja Tev monis nau kā kinozālei). Man līdzīgus gļukus arī meta ārā pēc it kā īsto draiveru uzlikšanas. Tapēc es nesaspringstu ar video draiveriem. Moņa draiveris ir, un pietiek ;)

Anonīms teica...

Sveiki! tew ar videokati viss ok Tew ari der driveris no ge forse 5200 fx diska kas nak lidzi tai videokartei :D lai veicas! mery cristams & hapy new year :D
(c)mikro